underbart väder lika underbar som du är !

ooh jag är så glaaaad för att det är så fint väder idag och för att vi är läx fria denna veckan så sköööööönt!
Aso man blir ju mycket gladare av vädret det är skit varmt, men jag är ändå jätte ledsen för det hänt en sak.. allt var så bra mellan oss och sånt också slutade det såhär, - men jag älskar dej fortfarande! Du vet vem du är :(

Nu ska jag sluta för jag ska ut i det fina vädret och chilla med Amy (min klass kompis) :D
Kanske uppdaterar mera ikväll, hejdå .


sommaren påväg? hoppas det älska sommaren ! ;dd

underbara väder älskar dej !

puss.

Kommentarer
Postat av: Jesperrebecka

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-05-20 @ 14:29:19
URL: http://jesperrebecka.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0