undrar om det finns någon som förstår mig

Mår inte så bra. Inte ont i halsen längre och det är gott. Men mår inte bra allmänt. Det är nog ingen som förstår hur jag mår. Hur mycket jag går igenom just nu. Det finns en som vet allt, bästa emma. Men okej ni kanske tycker detta är emo eller något sånt. Men mår så dåligt. Jag gråter floder för en stor grej. Jag ångrar att jag gjort en grej, krossat ens hjärta. Jag orkar inte, men jag ska kämpa. Det är väl så man säger såren läker med tiden. Jag kan inte sluta tänka på allt som hänt under bara några månader. Men jag försöker vara stark, för jag ska klara detta. Förlåt för detta fula inlägg men vill bara skriva lite så ni vet varför jag inte mår så bra för övrigt. Bloggar imorgon. Puss på dem bästa som iallafall bryr sig lite.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0