don't be scared, just be prepared for the worst


Helg för mig nu as gött, jag ska på Jennifer's student imorron hela min familj då :)
För er som inte vet vem hon är så är det en vi umgås med eller asså vi umgås med hela hennes familj då hon, hennes mamma och pappa och bror :D
Lite svårt o förklara men vi umgås iaf med dom så. Jennifer är världens finaste&snällaste !
Så jag stannar hemma från skolan imorron skönt.
Jag är ändå färdig med allt förutom en indian berättelse som man ska göra -.-'
Men idag blev jag färdig med hela våran mattebok och engelska bok så himla skönt, jag och min bästis Amanda (vi sitter på samma bord) vi blev färdiga sammtidigt så vi börja typ gapa och massa sånt vi ba: jaaaaaa fyfan vad gött och massa sånt , hihi :) ♥

Nu ska jag byta om till tränings kläder eller om en stund, och sedan halv sex har jag fotbolls träning i rengnet men bara för det rengnar så kan man faktiskt träna för det, vi är starka! Vi hörs senare .


Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Sv: a okej så förstår jag varför du tycker att den är dårlig! vad händer nu då ?

2011-06-09 @ 16:20:52
URL: http://johannaarapp.blogg.se/
Postat av: Johanna Rapp

Sv: okej, vad är det för tränig?

2011-06-09 @ 16:29:35
URL: http://johannaarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0