jag kan ändra mig snabbt. förlåt.

tänkte göra en dagens :

dagens humör: glad&sur, lite uppockner väldigt trött med.
dagens outfit: jeans jacka, rosa linne (det nya), vitt bas linne, tights .
dagens hiss: pappa sa idag att vi ska köpa ett större och bättre obejktiv till mig till min systemkamera med bättre zoom och massa, yeah ! :)
dagens diss: vädret, bara regnat nästan hela dagen, det får inte regna imorron ! :(
dagens låt: välkommen in - veronica maggio

nu ska jag dejta min kudde för nu tycker ja att det är dax för mig att sova för jag är himla trött och vill upp tidigt imorgon, ska hinna fixa massa. så godnatt på er sötisar, vi hörs imorron ! ♥
ps. laddar upp bilder imorron eller ngt, orkar inte just idag ..

kiss .

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Sv: okej, men det är ju skönt att slappa lite med ;) Vad kul att köpa ett nytt objektiv, vilket vill du ha?

2011-06-19 @ 09:11:32
URL: http://johannaarapp.blogg.se/
Postat av: Lotta

! :)

2011-06-19 @ 11:20:17
URL: http://holmqwiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0