förändrats, kommentera !


här är ett kort på mig från 2009, i början av 4:an :)
och nu har jag en fråga, tycker ni att jag har förendrats mycket ? snälla kommentera vad ni tycker..
själv tycker ja inte att jag har förendrats, bara hår färgen och att jag använder mascara nu :)
men ändå är det liksom samma Olivia, elle ?



och dessa är taget idag 2011, vad tycker ni egentligen ? ;)

har jag förendrats så mycket och isf med vad och sånt, KOOOOMMMMEEENNNTEEERRRRAAA !
tacksam för svar & en kommiiis, roligt att veta, så snällllla! ♥

puusss&&krraaamm


Kommentarer
Postat av: mmeeli.se - tonårsliv!

sv: Taack (a)

2011-05-17 @ 19:53:16
URL: http://mmeeli.se
Postat av: anonym :)

du har blivit snyggare ;)

och aningen bättre kamera :D

2011-05-17 @ 20:09:10
Postat av: elin :))

jaaaa, du har blivit brunare sötare och hårfärgen då :) <3

2011-05-17 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0