vädret, as skumt? :o

vädret idag har vart skit skumt, det har vart typ alla slags väder! snö, regn, sol och hagel, kan det inte bli storm och åska också? :o Aja jag sitter här och lyssnar på musik, en as fin låt 'himlen är oskyldigt blå-tove styrke' så fin! Imorron så kommer den nya tjejen till klassen och ska hälsa på oss, fast hon börjar efter sommarlovet. Jag och Amy ska gauida (stavning) henne, haha & hon heter Emelie. Lite konstigt faktiskt, för vi har fått nya personer i klassen varje år förutom i 4:an. I 1:an kom Fida, i 2:an kom Jonna, i 3:an kom Filip och Emanuel, nu i 5:an kom Amy och nu i 6:an kommer Emelie, haha :D Aja nu ska jag äta pannkakor muuuumms och sedan drar jag och mamma på zumba vid fem, och Amy och hennes mamma kommer också kanske, Amy ringde och sa det för 10 minuter sen haha skojjj :) outfiten: peak tröja-jul klapp? linne-gina tights-gina humör-vet inte? haha :) smink-ja mascara! fotograf-webbkameran ;) kram / olivia

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Filip kom väll i 2:an? ;)<33

2011-05-03 @ 16:06:12
Postat av: Malin

fin blogg :)

2011-05-03 @ 17:26:20
URL: http://bonnieochmalin.blogg.se/
Postat av: NellieB

sv. Tack sötis <3

Är man 10-11 år gör man lixom allt inte rätt. Men hoppas jag lär mej varje dag. Å blir bättre å bättre. Sen e jue alla på sidan av banan alltid bäst jue. Konstigt... =D

2011-05-03 @ 21:52:25
URL: http://nellieberntsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0