det är stört, det är sjukt, ingenting är som förut !

Underbar dag faktiskt. Skolan gick lite sådär fort, men den vart sjukt rolig och bra. Efter skolan drog jag till Oskar och vi såg på Never Say Never (Justin Bieber) fast jag hann bara se typ en tredjedel av filmen tyvärr. Kom hem ungefär vid halv åtta från Oskar och nu sitter jag i min säng och kollar på kanal 6, det är ett jätte bra program där faktiskt. Är nervös för på fredag ska vi ta spruta i skolan, usch hatar sprutor! Imorgon blir det en plugg dag, har ganska mycket läxa och på fredag har vi prov tror jag i biologi, fy. Aja jag ska bara ta dagen som den kommer så får vi se vad som händer mer. Pusshej♥
pic- old

Kommentarer
Postat av: Elin^^

SV: Hihi, sure :) <3

2011-09-20 @ 22:01:41
URL: http://elaijjn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är oskar din kille ? ;)

2011-09-22 @ 16:38:22
Postat av: Della

vilken härlig bild!!! :D

2011-09-22 @ 21:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0