i'm feeling good!

Hej. När vi åkte i bilen jag, mamma, pappa och syrran så kommer en idiot i en annan bil och nästan frontar oss asså vi krocka nästan så sjukt nära, blev så räääääädd. Aja. Vi kom hem typ halv åtta eller något och nu ser jag på Camp Rock 2 med mobilen, kameran och datan å mitt godis. Mysigt. Imorgon ska jag till Partille till älsklingen. Morbror Stefan kommer hem till oss en sväng imorgon med! Ska se färdigt filmen nu, den börja precis. Hadetgött!♥


från vänster. morbror Peter, pappa, syster (hon syns inte!), mormor, gammel mormor bakom blomman, Jan, Mamma, jag höhö och Anki.
varmrätten, så gooooood.
efterrätten. sådär. glassen var god. chokladen sådär, lite för stark det är äkta choklad 70% choklad as nyttigt visst, men lite väl stark. och bär vid sidan av.
velat ha dessa tränings tights så länge och äntligen idag fick jag dom av pappi, TACK SÅ MYCKET!
mitt godish.
precis vad jag har just nu, HEMMAKVÄLL

Kommentarer
Postat av: michelle

ÅH VART FINNS DEM BRALLORNA! SKEET SNYGGA! svara som en kommentar på min blogg eller sms eler ngt måste veta !:D

2011-09-03 @ 22:52:28
URL: http://michelleelise.devote.se
Postat av: ida

inte så vidare mycket. Kollat på min brorsas hockeymatch. Vad ska du göra imorgon?

2011-09-03 @ 23:01:41
URL: http://sugproppsida.blogg.se/
Postat av: ida

Vet inte ritkigt än..

2011-09-03 @ 23:13:02
URL: http://sugproppsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0