back too school today , buhu :(

Idag var det skola igen, lovet slut buhu :(
Efter skolan när ja kom hem så typ äta lite sedan plugga sen cyklade jag till fotbolls träningen :D
Fotbolls träningen var grymm! Jag är bara bäääääääääääääääääst på idioten! (:
ÄLSKAR FOTBOLL!

& imorron så skola då, och sedan vid halv sju så ska jag och mamma på zumba, wiiiiiiiiiiiiiiiii as skojj!
längtar så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt mycket till fredag, ska vara med Emma Larsson, Oskar och Ludvig då, det ska bli otroligt skojj & emma kanske sover hos mej också :D ♥

Vet typ inte vad jag ska skriva mera nu, men ska fortsätta att chatta med oskar och ludvig nu och smsa med emma så ses vi imorroon, hejdå! (:

ingen bild idag, (inne på mammas laptopp (data) så bilder kommer imorron).

puss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0