dαgεη ι dαg awesome ♥

Dαgεη ι dαg har vart så galet awesome, så underbar fredaaaag!
Jag, Emma, Ludvig & Oskar vi har typ vart ute hela dagen eller vad man säger, fast vi var inne också hos mej väldigt mycket eller länge. Emma åkte hem vid halv elva och då var Ludvig och Oskar kvar här och de cyklade typ hem tio i tolv, hähähä :D
Så nu sitter jag här och lyssnar på musik och är så glaaaaaaaaaaad, bara njuter av livet just nu allt är så bra :) ♥

Dagarna går så fort, snart är det ju sommarlov helt sjukt! :o
Fast det ska bli skönt, vi har haft så mycket i skolan nu på sistonde, men aso hoppas inte att sommarlovet går så fort bara!

Imorron ska jag vara med Oskar, Ludvig och kanske Emma, hoppas Emma också kan! ♥

Men nu måste jag sova, eller är sketa trött *gääääääääsp*, godnatt sötnos jag saknar dej .

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0