gått ner 5 kg på 3 veckor wiiiiiiiiiiiiiii :D (Y)

Jag, mamma och pappa vi har varit i falkenberg idag hos min farmor och firat påsk där, det var skojj! I påskägget fick jag 200 kr aso jag ville inte ha godis fast det kommer ja få imorron av mammi o pappi , häh :D
Det har vart underbart väder idag, 22 + grader så härligt, och det ska det bli imorgon också soooooola ! xD

Jag har fortfarande bajs ont i magen, så jobbigt har tatt en panodil och en eprem (stavning) idag men det hjälper ju knappt :( Men jag vet ju varför så aa, det är inget och göra åt .....
Jag har försökt att få tag på ***** idag också men han svarar ju inte på sms också är han inte inne på facebook, jag vill ju bara veta om du fortfarande lever och hur du mår? snälla smsa mej om du ser detta eller de på fb ! ♥

Tror faktiskt att jag ska sova nu, eller försöka så får vi se om jag mår bättre imorron också blir det säkert bättre uppdatering imorgon också, hedå .


så fint o mysigt !

olivia är så sjukt kär och glaaaaaaaaaaaad, för universums sötaste, finaste, snällaste och underbaraste kille gillar mej, hur är det möjligt? :o
jag älskar dej iaf, hoppas det blir vi :* ♥

puss / olivia .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0