gomorroon -

gomorroon alla som nu är vakna.
Jag vaknade för ungefär 25 minuter sen. Jag sitter och äter en liten frukost nu för aso vi har tema vecka i skolan som handlar om hälsa och livsstil, alla på skolan är med på det temat. Så idag är det min klass tur och våra fadderbarns klass tur att äta frukost i skolan så man skulle bara ta något litet till frukost, aah :)
Inatt har jag haft flätor i håret så vi får väl se hur det blir sen, ni får bild på det när jag kommit hem från skolan idag tror jag och vi slutar 15.20 idag :D

Men nu ska jag sminka mej och sådannt, hejdå sötnosar ! ♥



denna otroligt goda drick yogurten fick dey bli till frukost, himmla god aso ! :)


kram .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0