här är jag , oliviaisme !

Vart tog denna veckan vägen då? det har ju gått sjukt snabbt.. såklart det är ju bara skönt men aja.
Vi hade prov igår , och jag tror det gick bra kändes så iaf (jag var färdig först) vi hade prov i svenska :D
Idag hade vi ett till svenska prov och det gick också jätte bra tror jag, och jag blev färdig näst först.

Imorron ska Emma Larsson följa med mej hem efter skolan, och sedan ska vi ut och träffa Oskar och Ludvig :)
Emma somsagt kanske sover här också, hope! ♥
Vi kommer har sjukt skojj det vet jag, det ska bli så kul, L Ä N G T A R .

Men nu måste jag nog skynda mej lite, har träning om en halvtimme (fotboll aso) så skönt ska det bli eftersom underbart väder och allt. Jag lägger upp bilder imorron kanske, haha :D

hejdå, puss&kram

Kommentarer
Postat av: Helin

sv: Ja , de är klart vi måste! Aha men asså de är bara att säga till när du kan! :)(L)

2011-04-28 @ 17:00:42
URL: http://helinturan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0