livet leker solen steker (Y) ♥

hejjsan .
Jag är så glad för livet leker & solen steker, så himla fint väder älskar det!
Idag i skolan har det vart as bra, jätte skojj och allt sånt. Vi fick påsk lunch idag för nästa vecka är det påsk lov i tio dagar, härligt. & nu hoppas jag att värmen håller i sig länge, älskar solen ju :)

Just nu är jag med Emma hemma hos henne, love you, you are everything ♥
Vi sitter i soffan och ser på teve när det är så fint väder haha?
Hon ska träna vid sju men åker typ halv sju så då ska väl jag hem eller något sånt.

Aso snälla kan ni inte kommentera förslag på vad jag kan skriva om i bloggen/inläggen. Typ om jag ska ha så jag svarar på frågor, om jag ska ha en sådan 30 dagars sak (svårt o förklara) eller om jag ska skriva om något annat, SNÄLLA KOM MED LITE FÖRSLAG SÖTNOSAR! :dd
Men nu ska jag sluta, och ni får bilder ikvällen på outfiten igår & idag. 

Puss & Kram .


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

- aha okej :( <3

allt bra annars?

2011-04-14 @ 16:39:58
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/
Postat av: H

Bra blogg! :)

2011-04-14 @ 17:33:08
URL: http://hannaotess.blogg.se/
Postat av: Linnea

Gör videoinlägg snäälla :D

2011-04-14 @ 20:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0