ooh my gaaad ♥

Shit aso gud vad roligt discot var, jag kom hem för typ 40 minuter sen. Discot var så j*vla kul (sorry tvungen att svära). Jag ägde ju liksom på dansgolvet, eller jag och Nils ägde alla HEHE. Detta var det bästa discot jag vart på typ och jag hoppas verkligen att det blir mer! :)
Nils var så sööööt när han sa till mej - Olivia när vi gick på dagis så var jag jätte kär i dej. Hahha så gullig är du Nils

Jag ska snart gå och lägga mej, fryser typ as mycket men inte så konstigt för jag har liksom fönstret öppet så jaaa. Men imorroon halv ett så ska jag på zumba med mamma, det ska bli riktigt skojj sedan kanske Malvina ska sova hos mej imorron, hejdå alla älskar er!

 
hade fläta på discot, hiiihii :d

fint . innan ja drog till discot typ . 

KyssN till dej .
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0