påsk looooooooooooooooooooov ;dd ♥

hejhej ♥
Idag har det vart perfekt i skolan, blev färdig med min berättelse ska bara skriva rent den på datan. Den blev faktiskt riktigt bra, den bästa jag skrivit och det tyckte Jimmy också (vår lärare) :D
Just nu så lyssnar jag på hög musik och typ kollar bloggar. Ska nog ta nått litet och äta.

Ikväll är det disco då igeeeen, aso ni som inte vet aso det är ett sådant stort disco för 3-6.
Aso jag vet inte riktigt om jag ska gå men Ebba (min bästavän) vill att jag ska gå så jag får väl gå då för hennes skull och några andras skull också ;pp Man får väl bara vara där och chilla med folket, HAHA.
& nu är det påsk loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooov, wiiihooo ♥
Vet faktiskt inte vad jag ska göra på lovet, inte några planer iaf. Imorroon ska jag på zumba och sedan kanske till stan vet inte. Men om jag inte ska till stan imorroon så ska jag det i veckan, MÅSTE!

Men nu ska jag sluta, men fortsätt kommentera det är så kul :D


jag vet mobbad bild.......

outfiten idag:
mörk rosa mjukis byxor-cubus
vitt linne-gina tricot
t-shirt-JC

haha hade också fläta idag .

KyssN .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0