så tråkig alla är då :(

Alla är så tråkiga, när man ändå är inne på min blogg så varför inte kommentera så, lata tråkiga eller vad? :/
Hahaha.

Men aah idag har det inte hänt så mycket , följde med Emma hem efter skolan bara en stund o nu är jag hemma då. Aso ändå ja det är klart att det är skönt att vi inte har läxa men det finns typ inget o göra när man väl inte har det men när man har det hinner man knappt plugga? :o
Konstigt, HEHE.
Vi aso vi min familj vi kanske ska åka till Grekland på sommarlovet i 2 veckor, aso vi har inte bokat än men jag är nästan 100% säker på det. Och det ska bli så kul fast jag orkar inte vänta för vi åker inte för än i juli isf men kul ska det isånnafall bli :D ♥

Nu ska jag nog gå ner , vi ska nog äta middag snart, så hejdå. Ni får bilder imorroon iatället! :)

vill haaaa! ska få HÄHÄ, tänk vad fina till sommaren/våren men ja ska nog ha dem på sommaren, love it ! :D

Kram . 


Kommentarer
Postat av: JOHANNA

Fin blogg . Följa varandra via blogglovin ? :)

2011-04-13 @ 19:46:47
URL: http://jjjohannaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0