shit jag tror jag är kär .....

underbart väder det har vart idag, 17 + grader så härligt! Man blir så glad :D
jag och mamma har vart i stenungsund idag och shoppat lite små saker. Jag köpte en ring, örhängen och utsmyckning till mobilen. Jag är knasig.. jag är kär nu igen ♥
Jag kan säga en sak, jag är inte svår flörtad om man säger så, HAHA ;)
Men jag är iallafall as happpppppy nu ! :D
Fast jag är as sur på min data, för typ ljudet stängs av ibland av sig självt och då måste man starta om datan för att ljudet ska fungera också typ är den seg och allt :(

Nu vill jag bädda ner mej och se på film, men vet inte riktigt om jag pallar för chattar på fb (facebook) med en speciell person. Aso han jag skrev igår i inlägget aso jag tror inte att det kan bli nått med han så aah det är inte han jag snackar om nu så ni vet det, gillar en annan mer :)
Jag vet jag har lätt för att bli kär i killar, fast bara i vissa så, HAHAHAH. Men om jag verkligen gillar nån så tar det lång tid för mej att släppa han! Men hejdå alla sötnosar ♥


jag är rik, jag och mamma gjorde sönder min sparbössa idag och det var exakt 700 kr i den rätt gött! jag har samlat i ett halvår nu, HAHAHAH :D

outfiten idag, fastnade inte riktigt på bild idag :'7

ringen är köppt på kicks och örhängena är köppta på gina :D

KyssN to you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0