And you've got a smile that could light up this whole town, but I have not seen it for a while.

Sitter och myser med mig själv och mammas kära data. Äter lite marabou yummie. Michelle syrrans kompis kommer snart men jennifer är på bio så jag får mysa med Michelle tills jennifer kommer hem. Ser på någon film på teve Arn - Tempelriddaren. Den är bra faktiskt tycker jag. Det rengnar fortfarande och jag saknar pojken min.
Pusspådig.


himlen är mörkare nu då men samma gamla sverige piss väder.


mammas mina rosa data, den gör min dag eftersom min har pajat IGEN.

muuums. bara älsklingen som saknas då..



Kommentarer
Postat av: Marjorie Diaz S.

sv: varse! och tack så jätte mkt! jag är lite sjuk annars bra! du då? ;D



kraam!

2011-08-27 @ 22:32:24
URL: http://diiiiaz.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Okej, vad bra :)

Imorgon hade jag tänkt att träna, själv då? :)

2011-08-28 @ 00:49:58
URL: http://ericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0