gooo syster !

såhär skrev syrran till mig i min logg på facebook:

Vill du ställe dig upp ur din säng ta ett steg åt höger ut genom dörren ta ca 7 normala steg öppna dörren gå in genom den stänga den lägga di i sängen du ser och kolla film med mig?:):) ensaaaaamt själv.

haha go syster man har asså! men tror nog faktiskt att jag drar in till henne för så långt är det ju faktiskt inte att gå. hoppas bara att hon ser på någon bra film. har ju ändå tråkigt här. hörs, puss


jag och syster förra julen, eller ah 2010.♥

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Ha det bra var det nog :) KRAM

2011-08-12 @ 00:20:48
URL: http://bysofia.se
Postat av: Frida

Du vet att skärmen kan bli konstig när datorn blir för varm^^Det har hänt med Felix data. Man typ gör något med den så blir det bild igen men pallar inte att skriva ^^ Skärmen blir svart igen efter ett tag, så är bara att köpa nytt X) Aja den blir för varm om man te'x har den i knät mycket. Haha inte för jag vet att det är det som hänt med din data men ändå^^ <3

2011-08-12 @ 09:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0