mat=äckligt ..

Underbar dag idag med bästavän och älskling! Det har varit väldigt chill.
Fast jag har bara ätit en pan pizza på hela dagen och åt lite nu.. Har inte alls haft någon mat lust idag. Det har vart så äckligt. Imorse när jag skulle äta frukost så blev jag illamående och slängde.. Det har ju aldrig hänt förut? :o
Hmm.. Hoppas bara det var idag för det är inte bra annars!

Sitter just nu och chattar med bästa Josefin som jag inte verkligen har träffat på år och dar, saknar dig så sjukt mycket gumman. Glömmer aldrig våra minnen när vi var yngre, vi stod och sjung, låtssades att vi var super stjärnor. Så saknat, saknar det så mycket, och jag älskar dig min vän! ♥♥

puss♥

Kommentarer
Postat av: Josefin<3

Saknat dig med gmn! <3 så sjukt roliga minnen :D KRAM!

2011-08-09 @ 09:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0