ni ska veta en sak!

Jag vill att ni ska veta en sak. Jag har verkligen inte denna bloggen för att jag tror att "jag e någon..", jag har den mer för att ja tycker att det är roligt att skriva av mig och blogga helt allmänt! När man inte har något att göra t.ex så är det vädligt kul. Jag har ju inte precis detta som en dröm att bli en "känd bloggerska", bara för att det är en kul grej och stör det någon så läs inte min blogg då, enkelt! Jag bryr mig heller inte så mycket om statestiken men klart att det är skojj med mer/mycket besökare, skojj med lite kommentarer också men ah. Detta är en kul grej, okej?

Nu ska jag iaf sova för ja sitter bara och gäspar hela tiden ju. Längtar till Ikea imorgon, hahah :)
Sov gott snälla läsare♥


osminkad. imorse när ja skulle på cupen ~

Kommentarer
Postat av: Della

nä men gumman! Jag hoppas verkligen att du inte fått en massa taskiga komentarer! och om du har fått det, gör då precis som du gjorde nu, bry dig inte!! De är bara avundsjuka och förtjänar inte din tid helt enkelt! så enkelt är det! Fortsätt blogga och gör vad du vill!! :D

2011-08-15 @ 20:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0