Grekland Evia (Péfki) 6/7-20/7 2011 ♥


solnedgång, så vackert!

havsutsikt från hotel rummet somsagt.

fanta lemon ♥

jennifer & mathias .


skojj att leka delfin hela tiden Mathias ? :)

syster&jag ♥


men sexigt mathias ;pp

jag&flisan ♥

pappa, anders, alexandra, mamma, felicia och jag

så ful i blött hår!

mamma&syster ♥

cute !

innan vi skulle på resturang med mathias & hans familj :)

fiiiiiiiiiiiiiint!

ön kallas "Rått Ön" för den liknar en råtta ;d

mathias, jag och jennifer på båten när vi skulle till en annan ö som hette Skiathos !

Skiathos

när vi satt på båten så kommer ett flygplan och ska landa på Skiathos, det vart ganska häftigt såg ut som den skulle landa på havet eller så, hehe.

haha mathias leker tjej lite på skiathos :D

älskade mamma ♥

men fint olivia, mongo bild!

alexandra, felicia och anders åkte connelly på Skiathos!

jag, pappa och mathias åkte också connelly, det var sjukt kul men lite läskigt när han kör skit fort och svänger men ingen flög av någon gång men ja jag vet jag skrek hela tiden blandat med skratt för det var skojj&jag var rädd för att jag skulle flyga av ju! :)

gilla mitt hår..

godaste glassen !


ääääääääääääääääääälska, börja med denna i sverige tack !

så sööööööööt är du Elisa! miss u ♥

mathias, elisa, felicia och någon annan anonym tjej? najs!

isabella, elisa & felicia sötnosar ♥

stekar'N , hehe mathias :) ♥

så det var alla bilder eller ah vi tog 600 kort med min kameran men palla lägga ut alla! men ni fick ju iaf ganska många! Grekland ön Evia (Péfki) den 6/7-20/7 2011! glömmer aldrig ♥

Kommentarer
Postat av: L I N N

ååh va fina bilder!

blir så himla taggad nu :D

åker den 17 !

2011-07-21 @ 18:15:29
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: oskar den bästa !

såå snygg är du !<3

2011-07-21 @ 19:55:50
Postat av: Josefine Andersson

gud så härliga bilder!



men gud tack så mycket :) glad jag blir!

kram

2011-07-22 @ 15:33:04
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0