WIIIIHOOO, YEEES !

JAAAAAAAAAA! det har löst sig med bloggen. jag behöver ingen som bloggar för mig när jag är i Grekland för det kommer jag att göra själv! Syrran har med sig sin data (laptop) till Grekland så jag bloggar från den också kommer jag kunna blogga från mammas nya mobil (htc)! nu är jag glad! men det är inte säkert att jag kommer vara lika aktiv hela tiden, men jag kommer försöka blogga varje dag, också ska jag försöka blogga iaf två gånger om dagen :D
så ni får fortsätta att följa&kommentera&titta min blogg när jag är i Grekland :) ♥

Kommentarer
Postat av: ?

HAHAHAHA menar du allvar?

"omg, kan nån ta hand om min blogg?" du har la ändå 5 läsare ändå lr? lek inte storbloggarN.

HAHAHAHA, du kommer la hem nån gång från grekland lr? du gjorde min dag sötnos ;)

2011-07-05 @ 08:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0