10 sanningar .

10 sanningar om mig som ni kanske inte vet (:

1. jag älskar hästar, vill börja rida igen red när jag var mindre och tycker det är skojj, hehe det kan man inte tro om mig iaf!
2. jag älskar att shoppa (som ni nog märkt).
3. jag har alltid tyckt att jag är tjock&allt sånt..
4. jag tycker att jag är för lång, vill inte vara såhär lång, det är faktiskt inte kul, lika tråkigt som att vara kort!
5. jag biter på mina naglar ibland, uusch så äckligt!
6. jag älskar känslan efter man har tränat, sjukt skönt.
7. jag spelar gitarr, älskar!
8. jag tar kort på allt och alla :)
9. jag blir jätte lätt sur och irriterad!
10. jag skrattar dygnet runt typ, hehe. alla tycker att jag skrattar för mycket.. men man lever längre om man skrattar så jag kommer bli älst i världen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: L I N N ! :D

Åh de är ju jättefint att vara lång :)

Det borde du väl ändå vara glad för? ;)

2011-06-25 @ 17:05:41
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: L I N N ! :D

sv: Men dom är ju bara avundsjuka :o !

Det är hur fint som helst att vara lång :)

Tänk alla fotomodeller som är hur långa som helst, är man kort kan man ju inte va modell så de så ;)

2011-06-25 @ 17:30:39
URL: http://linnfelicia.blogg.se/
Postat av: EKO Lisa

Tråkigt att du inte är nöjd med hur du ser ut! På headerbilden tycker jag iaf att du är jättesöt:)

2011-06-25 @ 19:27:21
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0