ÄNDRADE PLANER !


bara för jag har lite tråkigt, det kan ju ändå inte skada ?
__________________________________________________________

har inte pratat med Amy än, men ja tror faktiskt att jag inte pallar Liseberg idag, vädret är ju så trist! och jag vill inte slösa 500 spänn på att man typ bara åker 5 karuseller.. men sedan när mamma har vaknat (hon har jobbat inatt) så ska jag fråga henne om hon orkar åka in till stan/göteborg och kolla lite i affärer. för det är lite saker/kläder som jag skulle behöva! hopppas hon orkar bara!! PUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

sv: Ja, det är nästan rengn storm hemma hos mig just nu! Men vad kul att ''kanske'' åka till stan :) Var det något speciellt du skulle köpa ?

2011-06-22 @ 13:49:07
URL: http://johannaarapp.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har gjort din header/design? kan du gö en länk? :D

2011-06-22 @ 14:22:15
Postat av: evelina

Sv: tack! Köpte dom i småland i en affå

är som heter karlssons ;)

2011-06-22 @ 16:56:29
URL: http://eevelinaandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0