answer ...


jag har insett att min senaste kyss..
var nog ganska lyckad enligt mig :)
jag saknar.. en speciell kille sjukt mycket !
jag pratar.. nonstop !
jag skrattar.. all time !
jag tycker om.. dig .
jag avskyr när folk.. ljuger en rakt upp i ansiktet
mina närmaste vänner är.. bäst helt enkelt
min första vän heter.. emma bäst nilsson !
kärlek för mej är.. den killen ♥  
kärlek är.. bra om det fungerar
min favoritfilm är.. the last song, dear john, hannah montana the movie haha :)
när jag borstar tänderna.. så kommer det tandkräm överallt .
när jag lagar mat.. blir det oftast bränt ..
jag är rädd för.. ormar, spindlar, larver, kryp & emma när hon är arg , hihi :)
jag önskar.. man ska aldrig säga vad man önskar
den värsta känslan är.. när man inte duger
den bästa känslan är.. att få vara sig själv
jag vill.. åka till grekland NUUUUUUUUUU!
jag är.. knasig :D
jag är sämst på..
jahdu, det är nog mycket ?
jag kommer alltid att vara.. mig själv fast jag måste vara någon annan
det finaste som finns.. är den killen
i sommar.. ska jag inte använda smink, jag ska soooola tills jag svimmar, och bara umgås med dom jag gillar allra mest !
senast jag grät var..  nog ett tag sen nu .
jag kan.. allt :pp
min kamera är.. superduperdunder bra :)
när jag vaknar på morgonen.. tittar jag på mobilen
innan jag somnar.. släcker jag lampan eller , nä du vet jag tänder den !

nu ska emma dra hem & jag ska gå ner å se på teve med mammi&pappi, se ya !

Kommentarer
Postat av: PINKPIERCING.SE

svar: ja, varsågod ^^ <3 det hoppas jag att jag gör, nån sa i en kommentar att det är typ en nybörjar kamera, men skit samma, jag är ingen proffsfotograf, vill bara ha bättre med bilder med en systemkamera :D

2011-06-06 @ 21:49:47
URL: http://pinkpiercing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0