boy I think about it every night and day .

hallo där !
här sitter nu jag och ebba och chillardillen, hon slaggar här inaattt, ja just så blir det
vi hade tänkt att gå och lägga oss tidigt men så kommer det säkert inte bli som vanligt, hehe vi har ju vart ute hela kvällen och hoppat studsmatta hos grannarna för dom är ändå inte hemma (:
nu ska jag platta mitt hår för jag och ebba är lite crazy på kvällen, liksom platta håret ? HAHA!
hejdå baaabe's ~


hahhahahah guuuulllligt asssså (detta var igår, midsommar) ♥


jag och världens finaste häst ♥

hehehheheheh jag syns i ögat!

finaste ryttaren och finaste hästen! ♥

PUUUUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: O$KAR !

fina bilder :))))

2011-06-28 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0