du får inte riva mina murar som jag omsorgsfullt har byggt!



himlen blir bara mörkare med klockslagen som går. skatorna låter där utanför mitt fönster. jag känner hur vinden kommer in och lägger sig svalt på min hud. skönt att höra att det finns några där ute. så skönt när man lägger sig i sängen, alla lampor släckta, alla i huset sover och är tysta och det ända man hör är fåglarna som piper och motorvägen där bilarna kör. det är så skönt att veta att man inte är ensam, att några är där finns där. det är tryggt här. jag älskar världen. det är nog dags för sängen nu, jag är trött och ska upp halv tio imorgon för jag och mamma ska till stan och shoppa imån. ni får sova sjukt gott alla fina här i världen PEACEANDLOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0