duktig chey här .. (not)

gaaaaaaah blir så sur, jag mamma ronja och syster har vart vid havet hela dagen och kom hem för ett tag sen nu.
asså det var as varmt och sånt 32 + grader, men iaf jag somnade när jag låg i solen också låg jag på magen så jag har bränt mig på ryggen i mitten av ryggen. svin röd och allt och ett vitt sträck, blir så förbannad !
och syster blev sviiiiiiiiiiin brun på ryggen! jag har as enkelt för att bli brun och jennifer/syster har as svårt för det hon bränner sig bara alltid och nu är det tvärtom! jag hoppas verkligen att jag blir BRUN i Grekland !!!!!!

förresten mitt vägg ställ till min platt teve kom hem idag, så i helgen ska vi sätta upp teven :)
och imorron blire staaaaaaaaaaan med bästa syster! ♥


det var sjukt stökigt i mitt rum igår/inatt så jag började städa mitt rum halv två inatt, hehe, eller ah gjorde det lite finare iaf!!!

sjukt fin bild, riktigt sommar kvälls bild ! väcker minnen.

pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

- Aa okej. Jag har ett nagelack som stärker naglarna. Jag har en bild på det lite längre ner i bloggen och det är verkligen att rekomendera :) Kanke lite dyrt men det är det värt

2011-06-29 @ 17:29:35
URL: http://johannaarapp.blogg.se/
Postat av: hanna ♥

härligt att du är med, ska dra vinnarna alldeles strax! :D

2011-06-29 @ 19:09:50
URL: http://heaa.blogg.se/
Postat av: michelle

haha! :D fin blogg.

Söt header, kram^^

2011-06-29 @ 21:18:07
URL: http://moofies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0