gööööttttt !

sjukt göööttt med vinst mot Kungälv idag, vi van med 3-1, grymt tjejer ! :) ♥
blev bara så sur för jag fick till ett as bra skott som verkligen nästan kom in i målet, så sjukt nära!
aja nu är det sommaruppbehåll eller aa vi har sista träningen på tisdag hemma med Kareby :)

jag har precis ätit nu och väntar på att Ebba ska äta färdigt och sedan kommer hon till mig ;dd
ja ska fråga ebba om hon vill hänga med mig, josefine (syrrans kompis som är bäst!) och jennifer (syster) till Ingetorp och bada ikväll, hoppas hon vill :D

men hejdå ! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

fin blogg :3

2011-06-19 @ 18:45:17
URL: http://ponnifoton.blogg.se/
Postat av: sandra c:

älskar din blogg ! <3

2011-06-19 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0