I'm so happy, unspeakably ;3

I'm so happy, unspeakably
Jag är så glad, obeskrivligt

Vädret får mig på så bra humör, och ni som kommenterar min blogg gör mig också himla glad, älskar er ! :)
Jag sitter och svarar på kommentarer och sånt, jag ska snart byta om till bikini och dra ut till solstolen och smörja in mig med coccos olja & äta morötter :D
Hatar typ morötter men nu är det så att man blir brunare av morötter så därför ska jag keka det ändå, hihi (:

Men jag bloggar mera senare, idag är jag nog väldigt aktiv med mycket bloggning, det gillas nog ? hehe :)


google bild .
tipsar att äta morötter medans man SOLAR om man vill bli brunare !

puss på er sötnosar ;*


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Det är bra med mig också ;)

Kika in i min blogg <3

2011-06-05 @ 11:52:24
URL: http://fruttitops.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: oj ballt

det var nog jag :o

vad roligt & pinsamt- go nyvaken tjej

hehe (a)

pusss!

2011-06-05 @ 11:56:11
URL: http://amandiitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0