messsa är kul, mobi..

vi hade ju match idag och den gick suoerduperdunder bra! vi vaaaaannnn!!
vi var sjukt duktiga, vi mötte Ytterby och ytterby har två bra lag och vi mötte de bästa laget och van med 5-2, sjukt bra :)
vi var så glada för vi brukar inte vinna mot dom, och det är inte dom som blivit sämre, nejnej vi har blivit mycket bättre. jag fick massa beröm också för jag var så bra jag sköt bort bollen passa jätte bra och gjorde nästan mål, så ni vet är jag back så det är inte lika enkelt att göra mål :D
vi är grymma tjejer!

just nu sitter jag här vid mitt skrivbord, jag lyssnar på bra musik och messar med en kompis, min mobil är mitt liv, har med den överallt och svarar alltid på sms om någon smsar, den är fastklistrad i min hand ! ♥


lite söt är jag väl? jaaadå (:

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0