my life - and I give it all to you.

jag har så tråkigt. vill bara att klockan ska bli fyra nu så vi kan spela match nu. jag är så sjukt sugen!
sedan när matchen är klar när jag kommit hem så ska vi äta middag och sedan hittar jag säkert på något skojj ?
kanske är med någon kompis eller något ? ;_;

jaaaaaaaaaaaaa vill att det ska bli soool&varmt så man kan sola&bada!
varför har vi sommar? jo för man ska bada bli brun kunna vara ute sent på kvällar och allt!
jag har längtat ihjäl mig till sommarlovet så nu får de allt bli en lika bra sommar som det var vinter!
annars så, abbbooow!

nu ska jag hänga upp tvätt och dammsuga typ hela huset, får ju pengar för det så :)

"puss&kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0