onsdag slasch torsdag ;*

Det var as skojj igår med Morten, Emma, Frida och Ellen, vi hade verkligen skit skojj. Vi satt på Ellens balkong hela kvällen igår och Morten åkte hem vid tolv eller något på natten kanske tror jag, hehe :)
Jag och Emma sov i samma säng i en 90 säng jätte liten och Ellen och Frida sov på madrass och Ellens rum är skit litet så det var aaaaaaaaaas varmt när vi vaknade, bläää ;)

Jag drog hem ganska tidigt idag för emma och ellen skulle iväg eller nått, så  när ja kom hem duschade jag och fixade mig så nu är jag helt fixad för ikväll , jag och mamma är ensamma hemma tills på lördag för pappa är med syrran på klassresa tills på lördag så jag och mamma ska på middag hos mormor och morfar, det blir skojj :D


mig nu :)

puss på dig . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0