slå mig för det gör ändå inget för jag slår så mycket hårdare än dig ändå !

blev inte som jag tänkte mig idag riktigt. var ju skit liten sist jag var på dop så jag visste inte att dop var såhär länge som det var idag. men det var sjukt kul&trevligt. roliga människor och allt. grattis till världen Molly, du är så välkommen du kan bli sötnöt! det har iaf vart en lyckad dag måste jag säga fast det inte blev av att vara med Ebba men ja ska ju ändå vara med henne på måndag, tisdag och fredag på midsommar :)

ligger just nu i sängen & chillar & myser med mig själv typ ?
imorron ska jag plocka undan i mitt rum och kvart över tre ska jag på match, det är sista matchen imorron sedan sommaruppbehåll, fast vi har sista träningen på tisdag :(
byebye, mer uppdaterning kommer - ja .

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0