sommarlov INTE höstlov !

godmorgon lite sent, vaknade klockan tio idag fast jag var trött.
jag diiiiisssar verkligen vädret, regn och shit. så tråkigt!
idag är det borta match mot Kungälv, hoppas vi vinner denna sista matchen.
vet inte riktigt vad jag ska skriva, men vi har skickat efter saker från H&M jag och mamma nu.
när pappa kommer hem så ska vi skicka efter ett teve ställ till min platt teve så jag kan ha den på väggen, som jag har tjatat på pappa jätte länge så idag måste vi skicka efter den :)

hejdå det blir inga bilder är nämligen inne på mammas laptop.

pusshej


Kommentarer
Postat av: holykirch.se

jag gillar din blogg, ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2011-06-19 @ 12:19:37
URL: http://holykirch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0