tre ord och jag faller direkt !

Sov ju hos mormor inatt. Vaknade väldigt tidigt idag kl 9:00 redan. Min morbrors tjej kom och hälsa på mig och mormor hos mormor. Jag älskar henne hon är så snäll, och ni vore se hur brrrrrrrrrrrun hon är fast det är ju inte så konstigt hon är ju utomlands hela tiden och spelar golf eller tävlar och tränar. Asså hon är känd golf spelare :)

Nu är ja hemma kom hem för en stund sen, och vet inte riktigt vad jag ska hitta på ?
Ska nog plocka iårdning lite i mitt rum & sedan får vi se vad som händer :D
Jag vill färga mitt hår mörkare, men vet inte riktigt om jag vågar :/

Det åska nu, hihi. Läskigt. Eller det började möllra! Vi har typ öppet alla fönstrena, eller jag har öppet båda mina fönster och jennifer med och altan dörren är öppen (:
Shit vad det möllrar, och ja lite läskigt är det allt. Men det är sjukt varmt asså :D

tjingeling .


fint . älska sol .

peace !

outfiten idag skön&fin :)
asså jag har inget smink idag (på denna bilden då) hade inte det igår heller, och jag tror faktiskt jag ska sluta sminka mig, det tar bara sån tid på morgonen det tar en halvtimme för mig att ta mascara för jag tar så mkt så jag tror jag slutar med smink och använder bara det någpn gång ibland, mkt bättre :D

puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

fina bilder :)



+ var gärna med i min dagenblogg tävling! :)

2011-06-06 @ 15:58:32
URL: http://amazingofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0