YEAH !

nu äntligen är det sommarlov, nu är jag så glad, alla är glada!
skolavslutningen gick skit, asså vi sjung ju "What are words - Chris Medina" och vi sjung alldeles för lågt och jag fick typ ett litet skratt anfall i slutet för vi var så dåliga.. asså när vi har övat har vi sjungt as högt och bra men ne.
Aja alla sjung typ as lååågt för mickarna vart låga och det blåste/blåser storm ute typ ;)
skit samma jag är ändå glad för det var bara vi som sjung en engelsk låt!

nu ska jag sätta mig där nere och chilla framför teven och ikväll kommer nog Niklas hit och sover över, hoppas det iallafall för han är sjukt snäll&bäst (syrrans bästa kill-kompis) :D

lägger ut bilderna snart ! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0