berättar om min familj ,

det var en som ville att jag skulle berätta om min familj lite, så det ska jag ta mig en liten stund till att göra :)

Familj :
Min familj är nog den knäppaste, roligaste & skämtsammaste familj som finns! (JAG HAR INTE SKILDA FÖRELDRAR)
Jag har såklart en mamma och pappa, också har jag en syster och vi har en katt. Min mamma heter Charlotte (därför heter ja de i mellan namn) och hon är 37 år eller vänta nu? ja det är hon eller är hon 38? aja något sånt iaf 37 eller 38 är hon och hon kan vara världens tråkigaste, snällaste, suraste, gladaste, tröttaste och roligaste som finns verkligen, hennes humör varierar heeeeeeeeeela tiden. Men för det mesta är hon glad och har alltid ont någon stans, som idag har hon ont i nacken, haha, men jag ÄLSKAR henne till tusen&hon är bääääst i världen! Jag får nästan allt jag pekar på av henne hihihi. Hon har två jobb, hon jobbar natt på ett natt/dag hem för gamla och tar hand om dom fast hon jobbar INTE natt varje natt. Också jobbar hon i en kläd affär som heter JoRD det är en märkes affär, dom har Svea, Desigual, Vila och massa mer dyra märken. Tipsar den affären, skit fina kläder och SMYYYYCCCCKKKKEN! Dom har onepiece också!
Föresten hon tränar på sportlife ibalnd, och dansar zumba på tisdagar, lördagar och onsdagar ibland på sportlife :D

Min pappa heter Joachim och är 42 år och jobbar med bilar på Tjörn. Han tränar på sportlife nästan varje dag! Han kan vara världens argaste, gladaste, roooooligaste, coolaste, snällaste och piggaste som finns, jag och min syster får mycket av han också såklart. Han är för det mesta rolig, glad, cool, pigg och snäll, haha. Asså varför jag säger att han är cool är för att ALLA mina kompisar tycker att han är super duper COOL och rolig! ;)
Min mamma är såklart med cool det tkr dom med! Jag ÄLSKAR min pappa jätte mycket han är bäst!

Min stora syster heter Jennifer och är 15 år ska fylla 16 snart, hon är oftast sur (enligt mig, mamma, pappa) men hon är också väldigt glad och snäll men hon kan vara as jobbig ibland! ;)
Hon tränar också på sportlife nästan varje dag! Hon är också mycket med kompisar! :)
Hon ska snart gå ut 9:an. Jag ÄLSKAR min syster också!

Allmänt om min familj :
Vi har tre bilar, mamma har en Ford (as fin en mellan stor bil svart), pappa har en Volvo (as nice, en sådan stoor svart) också har pappa en till "leksaksbil" kallar han den en cabb (stavning) alltså en sådan man kan fälla upp och ner taket som är två sittsig! :)
Våran katt är en kille och heter Baylise (stavning) och är typ 3 år. haha, den är så sööööt! :)
Vi i våran familj tränar ganska mycket på sportlife och sånt. Vi tittar alltid på teve på kvällen från typ halv åtta till halv elva, fast pappa tittar längre ibland :)
Vi äter alltid middag tillsammans och sånt, och umgås mycket med vänner. Mamma & Pappa är ofta ute på helger med kompisar (ibland ganska ofta)! :)
Vi reser mycket, hela familjen åker alltid till ett varmt land en gång om året och mamma och pappa åker ensamma utomlands också en gång om året också åker hela familjen till fjällen varje år :D

Detta var typ allt om oss, men om jag skulle berättat allt så skulle det ta hela mitt liv, för det händer mycket spännande saker i våran familj, HAHA :)

Men nu ska jag vi* se på teve, hahha hejdå :D


våran cabb, haha täckte för mammas huvud hehe :)
den är la coooool ? ;)

här är min mamma då, hehe :D

har ingen bild på pappa och jennifer, men de lär ni få nån annan gång, hejdå!

puss&kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0