duscha&läxa duktig chey här !

Jag ska göra läxan nu duktig chey här! Men det är en as enkel läxa som kommer gå på 3 minuter eller nått, haha. Sen ska jag & mamma åka och handla mat och sådanna saker, vet ja är sjuk men vadå as fökyld och lite hostig man kan ändå vara ute då. Hahha och Amanda sa igår till mig (min bästis som går i min klass) Olivia du måste faktiskt vila när du är sjuk man kan inte träna och åka och handla och sånt jag ba, jo det kan man visst haha :)
Men det blir nog skolan imorron.

Fast nu ska jag duscha av mig *skönt*, och seeeeedan läxa pff ;)


Bye bye, update later

Kommentarer
Postat av: lovisa

svar; haha, det är min vän, men jag förstår dig, hon har uuunderbart hår!

2011-05-16 @ 14:21:43
URL: http://alalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0