förlåtförlåtförlåt,

Jag veeeeeeeeeeet, har inte bloggat på 6 dagar. Har haft blogg pause utan att säga något, har liksom inte hunnit blogga haft så mycket annt i hövvet. Men nu är jag iaf tillbaka! :D

Men kan skriva lite kort om vad jag gjort det dagarna ! :)

Lördags - var i stenungsund på torget och shoppade med Jonna i typ 4 timmar hihi, köpte en tröja. Vi hade skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit skojjj! Sedan på kvällen hade jennifer typ 10 kompisar här och de var ensamma hemma hos oss och då var jag med, det var också skit skojj!

Söndags - var med Emma hela dagen typ :)

Måndags - läxa, stäääääääääda och andra viktigare saker än bloggen...

Tisdags - försommar fest med klassen i Dalen, det var sjukt kul :)

Onsdags igår - typ läxa och försov mig till fem i halv åtta så jag kom 20 minuter försent till skolan men det gör inget, haha och amy hade också försovit sig så vi cyklade tsm ;)

Torsdags idag - Vi har haft friidrotts dag idag, skit tråkigt, men jag sprang snabbast av alla på 60 meter banan, grymt ju snabbast av alla ! :D
Och det blir ingen fotbolls träning idag för jag har sjukt ont i bena och mens verk INTE KUL! Men jag ska vara med Amy snart så måste bara göra färdigt läxan, byebye !

Puuuuussssaaaar ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: emelie

vem är jennifer? din mamma? :)

har du några syskon? isådanafalöl kan inte du berätta lite om det och så, för tror aldrig vi har fått se henne här på bloggen :)

2011-05-26 @ 19:09:15
Postat av: ebba

till emelie : det är hennes syrra ;:D

2011-05-28 @ 18:04:01
URL: http://jumpingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0