Frukost Tips (bara för ja har tråkigt) !

Jag ska ge er Frukost Tips !

Man ska alltid börja morgonen med en bra frukost. Om man inte har bra ät aptit på morgonen så ska man ändå försöka få i sig en macka, ett ägg eller något annat litet så man försöker få i sig något.
Det bästa man kan äta på morgonen enligt mig är gröt, havregrynsgröt! Varför jag tycker det är för att det är jätte enkelt att göra&det går fort. Också håller man sig mätt länge, jag håller mig mätt till lunch tid och vi äter vid tolv varje dag i skolan då.

Men en frukost för mig kan vara havregrynsgröt eller fil och macka. Men jag har börjat äta gröt nu för jag blir mätt och det är bra. Om man ska äta macka så ät helst mörkt bröd det är bättre och man håller sig mättare på mörkt bröd med än vad man gör med ljust bröd!

Så detta var bara ett litet tips som är väldigt B R A .

/ Olivia ♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0