Huset Anubis&Glad :D

Sitter just nu och tittar på mitt favorit pogram Huset Anubis :D
& jag är ju skit förkyld men ändå glad nu för snart eller aa halv åtta idag kommer Niklas (syster bästa kill-kompis) och han ska sova här inatt, wiii! Jennifer kommer inte hem försen klockan nio så jag ska vara med Niklas vi har redan bestämt att vi ska se på Mello ikv :)

Som ni ser är min blogg helt pajas idag, innan vart den helt vit så man såg inte texten jag skrivit? :o Och nu har jag ändrat till en vanlig sådan design som finns som man kan välja på så man slipper göra en egen så jag har ingen header just nu så det ser skit fult ut men det får duga ett tag till tills ja hittar någon som kan fixa min design och sätta in en header :( :)


huset anubis looooooooooove ♥

/olivia ;3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0