ice cream ♥

favorit glassen, saknade glassen och nyaste glassen (Y) :D


här är den nyaste glassen vad jag vet, jag prövade den idag, den heter daim pear dream :)
den var sjukt god, det är päron smak istället för vanilj, den var så himla god så rekomenderar den starkt! :D

här är den glassen jag saknar sjukt mycket, dem tog bort den för att det var så många som satte de kulorna i halsen eller vad man ska säga, blir sur för dem tog bort denna otroligt goda glassen! :(

och här är min favorit glass, ben&jerrys vanilj, så otroligt god men tyvärr har dem tatt bort denna också men det finns mer goda ben&jerrys glassar! :D ♥

kram


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: hejhej :)

tackdu!

den är tyvärr köpt i Rom :/

men märket heter i alla fall love therapy :D

2011-05-08 @ 10:14:23
URL: http://amandiitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0