jonna jag älskar dig bästa vän, förevigt ! ♥

Dagen idag asså, så himla awesome !
Bääääääääästa dagen på länga, var aslängesen jag var med Jonna! Men idag har vi vart med varandra hela dagen, vi har haft så himla skojj, bara skrattat och vart ute hela dagen ! :)
Det var längesedan jag och Jonna hade så här skojj&kul&skrattat så mycket som vi har haft/gjort idag.

Och inatt ska jag sova hos Jonna fast vi bor grannar haha, och imorron ska jag vara med Jonna hela dagen igen och på söndag med , skoooooooooooooooooooooooooooooooooojj :D
Asså verkligen as roliga dag idag, OBESKRIVLIGT! Vi har träffat annat roligt folk idag med!
Jonna så du vet, jag älskar dig sjukt mycket fast vi kan tjafsa ibland så går det över jätte fort, du är min andra halva, vi två föralltid bästavän ♥

Men nu ska jag vara lite social mot jonna, så vi ses ksk senare eller imorron, byebye !

Puss&Kram SkummBanan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0