längtar till mycke !

HAHAHHA, jag vet jag är knasig, jag har inte ens börjat städa mitt rum än ;)
men jag orkar inte och det är ju inte så konstigt eftersom jag är sjuk :(
men jag ska skriva de sakerna jag längtar sjukt mycket till just nu -


♥ jag längtar tills den 3 juni as mycket !
♥ jag längtar tills jag blir frisk, asså att min förkyldning FÖRSVINNER!
♥ jag längtar till sommar lovet sjukt mycket !
♥ jag längtar tills vi ska åka till Grekland hela familjen den 6/7-11 :)
♥ jag längtar tills typ nästa vecka nånting för då får jag 4 grejer jag skickat efter som ni får se då vad det är :D
♥ jag längtar till imorron eller i veckan eller något sånt för då får jag mina nya C O N V E R S E !
♥ & till sist längtar jag tills mitt hår har blivit så långt som jag vill det ska bli, hihi :)


kamer: Nikon D3100 eps .
bild från när jag var med ebba i fredags :)
fotograf: Ebba
(duktig chey) .

puss&kram skummbanan !


Kommentarer
Postat av: alice

fin blogg:)

2011-05-15 @ 19:53:19
URL: http://aliceottosson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0