rally brudarna !

godmorgon alla.
Ligger i min säng just nu och är sur och ser på film, jag ser på Rally Brudarna :)
Jag är sur för att jag typ är "sjuk" så jag kan inte vara med på vårcupen som är idag *tumme ner för det* :(
Men Amy ringde för ett tag sedan och sa hur det går för dom, dom hade fölorat första matchen och andra matchen van dom och sedan vid halv ett ska dom spela sista matchen tror jag det är haha. Men jag tycker synd om dom för egentligen skulle dom/vi vart 11 stycken som spelade men jag är ju sjuk och det är fanny med också en annan kunde inte, så dom är bara åtta stycken så dom har bara en avbytare, STACKARNA :(
Men jag håller tummarna för er!

Men nu ska jag fortsätta att se färdigt på filmen, så vi ses senare :D


tipsar, faktiskt himla rolig&bra :)

puss / 'sjuklingen' ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0