den som springer den har tränat

image description
Träningen var grym idag igen, det var ju dock svin kallt ute men vi fick springa som idioter hela tiden. Det var så sjukt kul idag, det har blivit mycket roligare sen vi började träna med Kareby för nu är vi mer folk på träningarna osv. Är ny duschad nu med. Sitter under mitt täcke med min söta katt och ser på 99 nya saker med Erik & Mackan på kanal 6. Pratade med Jonna innan också, det är så många som har klagat på att man måste vara 15 år för att få se på den nya Twilight filmen Breaking Dawn. Så jag är jätte glad nu för ska på bio med Jonna någon dag och se på den, premiären är ju imorgon. Nu ska jag plugga engelska glosor. Nej usch vad jag babblar, detta blev ett långt inlägg så jag bloggar mer senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: allt är toppen :) själv? ^^

2011-11-15 @ 22:04:55
URL: http://piinkclouds.webblogg.se/
Postat av: Matilda

sv: gött! Först skolan, sen konfa och efter det dans :D själv då?

2011-11-15 @ 22:22:54
URL: http://piinkclouds.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0