jag är kär i en kille jag aldrig någonsin kommer få, men jag drömmer om att få träffa honom snart

image description
image description
image description
Hej på er alla fina människor. Skolan idag var riktigt bra, vi har haft slöjd hela dagen. Men jag hade inget att göra på slöjden så jag har läst min Justin Bieber bok som jag fick igår kväll som ni säkert vet. Jag hart tyvärr snart läst ut den. Har redan läst 124 sidor i den, bara hälften kvar av boken typ. Haha alla sa att jag hade Bieber Fever (Bieber feber). Nu ska jag gå över till Jonna så jag bloggar mer senare. PUSS

Kommentarer
Postat av: Gabriella - Hårdrockare ut i fingerspetsarna!

sv; det är jättebra med mig :D



kram!

2011-11-18 @ 19:00:08
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0